PINOCCHIO

Dřevěný výtvor loutkáře Stromboliho, zde v podání Davida Novotného, původně do souboru „nabídl“ modelův bratr Jiří, jinak Házenátor a Jasoň s Drsoněm. Vizáž kresleného disneyovského Pinocchia narazila na fatální nedostatek barev a rekvizit, ale ukázalo se, že stejně dobře poslouží staré pytle od kávy a kartonové kužele místo čepice a nosu. Někdy není na škodu, když člověk působí trochu dřevěně.
Přízračného loutkáře, který držel provázky, v tomto případě obstaral kadeřník Václav Kulbábl.
I Pinocchio měl ke svému angažmá co říct.

Proč zrovna Pinocchio? Měl jsi i jiného adepta, za kterého se namaskovat?
Mně se ta kreslená postavička líbí, ale kdybych si měl vybrat, příště bych si zvolil jinou. Ideálně třeba tasmánského čerta z Bugse Bunnyho.
A proč? Domlouval mi to brácha, tak jsem si říkal, že to bude fajn, nechat se nějak nafotit. Až pozdě mi došlo, že model Pinocchia je vlastně narážka na moji vizáž. Takže to se mu, hajzlovi, povedlo. Ale my ho zas převezli, protože si doteď myslí, že ta fotka nevznikla, že fotografka neměla čas. Takže by nám měly růst nosy oběma.

Je lepší být člověkem, nebo dřevěnou loutkou?
Těžko říct. Člověk se při focení cítí hrozně strnule, ale na druhou stranu je fajn nechat se vodit za špagátky a nemuset se rozhodovat.

 

Pinocchio: David Novotný

Vlasy a manipulace s provázky: Václav Kulbábl

Make-up: (teda jen tváře) Silvie Lintimerová

Text. Pisálek